tiistai 21. kesäkuuta 2011

Olen hengissä!

Viime päivityksestä on kauan aikaa. Halusinki nyt vaa ilmottaa että oon hengissä ja selvinny Provinssista :) Koirat oli myös pärjänny hyvin, tosin Detalla oli ollu kova ikävä. Joka kerta ku naapuri oli ajanu pihaan se oli menny itkemään ovelle ja ootellu mua, voi toista <3 Miskan mukaan se oli myös meinannu hyppiä seinille ku sitä ei treenattu viikkoon. Pelkästään lenkkeilyllä mun pientä BC:tä ei väsytetä. Ja uus ihana juttu vielä: Detasta lähtee niin paljon karvaa et täällä on pakko imuroida joka toinen päivä. Nurkat täynnä karvakoiria ja matot mustana, mukavaa :)

"Lunan kanssa mä kyllä pärjäisin, mut Detta hyppi koko sun reissun seinille!!"


1 kommentti:

  1. Hei Laura! Minulla on myös kotona energinen mustavalkoinen neiti, josta lähtee hirveästi karvaa.. Se on Keiju, Detan täyssisko Lapintähti Fay Girl. :) Haluaisitko kirjoitella? Ois mukava vaihtaa ainakin muutama rivi ihan yksityisesti. T. Tarja (tarjamiettinen(@)hotmail.com)

    VastaaPoista