tiistai 6. maaliskuuta 2012

Paluu treeniareenoille

Heippa! Viime postauksesta on aikaa ja siitä jokainen saa syyttää vaan ja ainoostaan mua. No ehkä vähän Dettaaki koska neiti päätti pitää juoksut. Koko tän kuukauden aikana kävin Lunan kanssa ehkä kerran hallilla enkä tehny D:n kanssa mitään. Eilen taas palasin hallielämään ja voi että mulla onki ollu ikävä sitä. Matkassa oli siis vaan D.

Alotin tekemällä muutaman perusasennon ja pitkää seuraamispätkää. Naksuttelin oikeesta paikasta ja katsekontaktista. Tosi kivasti meni :) Tästä jatkettiin agin parissa. Putki jonka jälkeen kepit verkoilla (oon nostanu vekkoja jo noin 25 cm maasta) ja siitä vielä kaks hyppyä. Oon tehny pitkään ponnareilla ja nyt alkanu laitella rimoja ihan alimpaan pykälään. D teki kaikki kovalla innolla ja hakee hienosti jo seuraavalle esteelle. Tein hyppyjä kiertäen kaartaen ja kaikilla mahollisilla keinoilla mitä keksin. Koitin myös vähän miettiä omaa ohjausta.

Lopuks Heidi muistutteli D:lle mitä se nouto tarkottaa ja siinä otettiinki iso edistysaskel jo kohti luovotusta. Meillä on siis viittävaille valmis noutu. Kiitos Heidin <3 Nyt vaan ahkeraa treeniä kaukojen kanssa, niin alkaa avoimen liikkeet olla hanskassa. Aah nii ihan lopuks otettiin paikkamakuu, josta olin osan piilossa. Hallin ovella kävi jo seuraava tulija, joten saatiin myös vähän häiriötä. Hieno paikkamakuu pikkuselta ja mega tyytyväinen omistaja. Tän takia kannattaa treenata!

Torstaina agi ja nyt lähen metsään Lullukan kanssa, ihana melkeinkevät.

Ps. ens viikolla varaan hallin ainaki 3 kertaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti