tiistai 29. tammikuuta 2013

Agipaikka

Tidiii!!! Me saatiin Debsin kanssa agipaikka. Oon niin onnellinen, että vihdoin päästään taas treenailemaan ja meijän perheen pieni karvaturri saa myös osakseen huomiota. Mulla on tapana käyttää sitä MELKEIN joka aamu metsässä juoksemassa. Joskus Miska käy sen kanssa, mutte yleensä me mennään kahestaan ja pelataan meijän uutta peliä. Huudan koiralle tänne ja just ennen ku se on mun kohdalla huudan vapaa. Näin Detta juoksee edes takasin ja saa vähän väliä ilohepuleita. Joskus saatan huutaa liian myöhään vapaa ja sillon se juoksee mua päin :D Ei niin ihanaa. Lensin syksyllä muutaman kerran mutaan pyllylleni, mutta hauskaa meillä on.

Oon huomannu että tän 5 kk treenitauon aikana Detalle on tullu opetettua kaikkia hyödyllisiä asioita. Vapaana sivulla kävely, portaissa takana kulkeminen, tottistelu ruualla, omassa pedissä pysyminen jne. Se on kyllä niin ihana neiti nykyään. Voin kävellä ilman hihnaa missä vaan. Koirat ja muut ohitukset menee hyvin. Lapsien ohituksissa pitää vielä laittaa se kiinni. Ne on niin ihania :) Täällä on myös kiva, kun kukaan ei valita koirasta. Meijän talossa on varmaan 20 koiraa? Oon myös huomannu, että mua oikeesti ärsyttää kun alakerran koirat huutaa aamu 7 alkaen jatkuvasti. En kuitenkaan oo niin turhamainen, että valittaisin siitä, pitäähän meijän koiraihmisten pitää yhtä. 

Tänne on jotenki hankala kirjottaa. Ehkä mua ahistaa vaan niin kovasti, ettei Luna oo täällä ja puhun pelkästään Detasta. Toiseen blogiin jaksan kirjotella kolmesti päivässä, mutta täällä on hiljasta. Ehkä mä tästä vielä verryn, kun saatiin se paikkaki. Jatkossa tänne siis postaillaan ainaki kerran viikossa. Ihana ku ootte jaksanu pysyä mukana :) Yhtäkään lukijaa, ei ainakaan oo kaikonnu, muutama on tullu lisää. Tervetuloa <3

Jos jotain kiinnostaa niin mun toinen blogi löytyy TÄSTÄ.


Detta on saanu hyvin lihaa luiden ympärille, eikä oo enää ollenkaan niin laiha. Saatiin homma kuntoon uudella rasvasemmalla nappulalla. Määristä ei ollu kyse vaan laadusta. Edelleen se saa meillä kaiken mikä jää yli, kuten kuvasta voi huomata :)

Mitäs vielä? Se agi on jo huomenna! Tuun sitte kertomaan lisää. Siinä on kaikki muut 3-luokan koirakoita ja ilmeisesti yks pentu meidän lisäks. Hahah jännä nähä miten me pärjätään. Ainaki me opitaan nopeesti, eikä mun maha oo enää tiellä :)

2 kommenttia:

  1. Mahtavaa! :) Oon niin iloinen teidän agipaikasta! Ihania treenejä teille ja rapsuja Debsille! Ikävä teitä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki oon! :) Meilläki on kova ikävä sua ja Himbsua <33

      Poista