torstai 5. toukokuuta 2011

Oikeet eränartut ei polkuja kaipaa !







Viimeaikoina on vaan lenkkeilty ja lenkkeilty. Tässä Heidin ottamia kuvia Himban, Lunan, Heidin ja mun metsäretkestä. Rämmittiin keskellä metsää, koska ei tiedetty missä polut meni. Eilen olin Serica´s Kennelin kasvattajan Satun, sen koirien ja Detan kanssa Kerimäen metsissä. Neitokaisesta alkaa kovaa vauhtia puskea esiin niitä ei toivottuja piirteitä, joita oon kuullu bortsuilla olevan. Neiti on niin mustasukkanen, ettei päästä ketää muuta koiraa ku Lunan mun lähelle ja kun joku ryppyilee sen kimppuun tulee ehdottomasti käydä. Ei tilanne nyt niin paha oo ku miltä kuulostaa, voidaan me iha hyvi vierailla koirapaikoissa ja lenkittää porukassa, mutta mutta.... Nyt tarttee vaa saada tilanteita, joissa Detta huomaa et on iha ok, jos mä paijailen muita koiria. Huomenna edessä matka mökille Jyväskylään ja viikonloppu ollaan siellä, joten päivityksiä vasta maanantaina.                                            Hauskaa viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti