torstai 15. syyskuuta 2011

Ensimmäiset oikeet agitreenit

Noniin nyt on ekat treenit takana ja oli kyllä kivaa. Tunnelma oli varsin rento ja muut ryhmäläiset kivoja :) Detan vuoro oli viimesenä, joka teki sille ihan hyvää. Se oli saanu rauhassa katella ja "kärsiä" ku muut sai tehdä ja sitte vihdoin pääsi huomion keskipisteeks. Otettiin ohjurin kiertämistä ja putkea, joita molempia oltiin jo aiemmin otettu, mutta taas tuli Maaritilta hyviä vinkkejä mun kropan käyttöön. Detta oli jostain syystä tosi nätisti, ei lähteny poukkoilemaan eikä tehny ollenkaan omiaan. Se on viime aikoina muutenki ollu jotenki tosi aikuinen :D Pysyny koko ajan melkeinpä iholla. Mietin jo tänään treenatessa että nyt se lähti ku koiraa ei näkyny missää, mutta se oliki koko aja ollu mun takana ja koittanu päästä sivulle ku pälyilin sitä kiertäen ympyrää. Voi että mun pikkusta <3

Lopuks otin tokoa ja lyhyitä seuraamispätkiä, meni aivan loistavasti! Paistaa se aurinko risukasaankin. Nii ja saatii muuten myös paikka alokastokosta. Ei tosin päästä sinne lauantaina, mutta tulevaisuudessa ollaan menossa :) Huisin siistiä! 

Lunan kanssa pähkäillään edelleen hihnakävelyn kanssa. Hyviä vinkkejä on tullu, kiitos niistä :) Mun täytyis vaa jotenki hoksata mitä ihmiset tarkottaa ja ihmisten pitäs myös nähä toi koira... Kyllä tää tästä, pikku hiljaa... ehkä. Ootan että lumet tulee ni voin laittaa sen kävelemään mun takana hankea hyväks käyttäen (luin tän vinkin jostain), ehkä se toimis?

Lauantaina mätsäri Jyväskylässä, Palokassa, sinne kera Detan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti