sunnuntai 13. marraskuuta 2011

Kiukuttaaharmittaapotuttaa

Mua harmittaa ihan hirveesti D:n tassut, en voi edes sanoin kuvailla kuinka paljon. Toi koira tulee hulluks täällä kotona. Koitan koko ajan tehä sen kanssa pieniä tottisjuttuja, mutta kun sitä ei voi viedä edes pitkälle lenkille. Elättelin jo eilen toiveita että kohta sen kanssa pääsee treenaamaan kunnolla (kun yks tassu oli hyvässä kunnossa), kunnes huomasin että kaikki tassut on hajoomassa. Olin eilen sen kanssa hallilla tokotreeneissä ja sain sieltä tosi paljon hyviä vinkkejä palkan suunnassa ja paikkamakuussa, joka on nyt romahtanu täysin. Nyt en voi viedä sitä enää edes halliin.

Jyväskylän näyttely menee hyvin suurella todennäkösyydellä pipariks, ja ei se oikeestaan edes haittaa. Pääasia että koira saadaan kuntoon. Eniten harmittaa kuitenki se, ettei se voi juosta metsässä ilosena vapaana, käydä agitreeneissä ja tottistella. Koko ens viikko mun on jätettävä sitä kotiin, ku lähen Lunan kanssa. Noh mutta toivotaan ettei tätä kestä kauaa. 

Mun tokokoe haaveet on siirtyny helmikuulle, koska jos ei voida treenata ei myöskään voida kisata. Voisko joku nyt virpoa mun koiran tuoreeks ja terveeks?

Tänään Lunan kanssa juoksemaan pahin kiukku pois ja D:n kanssa kotitottistelua. Meinasin ottaa sen kanssa tänään jotain sellasta mitä ei olla treenattu pitkään aikaan, esim. merkille menoa, kosketusalustaa ja melkein uutena kaukojen tekniikkaa. Ehkä tää tästä vielä iloks muuttuu...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti