keskiviikko 9. marraskuuta 2011

kuulumisia

Maanantaina Maija kävi hieromassa D:n, takaosa on kuulemma edelleen tukossa, mutta vähän parempi kun aiemmin. Tassu alkaa olla jo aika hyvässä kunnossa, enää ei näy lihaa vaan päällä on jo oikee ihokerros :) Koira ei enää ees nuole tassua. Ollaan tehty kotona tokoa, peilin edessä kolmen askeleen seuraamista, jossa mä en tuijota koiraa vaan saan kattoa peilin kautta. Kapulan kanssa ollaan myös tehty paljon hommia, tai oikeesti ei paljon, mutta vähän. Ollaan pidetty kapulaa suussa ja naksuteltu, mälväämistä ei oo kotona enää tapahtunu ku oon kylmästi aina ottanu kapulan pois, jollei se oo suussa nätisti. Nyt ollaan jo pikku hiljaa alettu siirtyä siihen, että koira on mulla sivulla, heitän kapulan ja naksautan kun se käy hakemassa sen suuhun ja tuo muutaman askeleen mua kohti. En tiiä ollenkaan alkaako mälvääminen taas hallissa, kun vire on huomattavasti korkeempi, mutta se selviää huomenna.

Tänään kävin juoksemassa Lunan kanssa tunnin verran. Otin myös vihdoin itteeni niskasta kiinni ja pesin sen! Kahen aikaan Maija tuli hieromaan sen ja sitte kiiruhdin Mustiin ja Mirriin ostamaan Nutroilia. Vaihdoin muuten Lunalle joku aika sitten ruokaa ja tulin siihen tulokseen ettei mikään voita Jahti&Vahtia. Se on ainoo ruoka joka saa sen turkin pysymään hyvänä, niin kummalliselta ku se kuulostaaki. Oon kokeillu Roburia, Eukanubaa ja lukuisia muita merkkejä mutta kaikki muu kutittaa.

Huomenna vihdoin treenaamaan hallille !



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti