lauantai 5. marraskuuta 2011

Möllitokoilemassa

Nyt ollaan kotiuduttu meijän ensimmäisestä tokokisasta ikinä :) Voin kertoa että mua jännitti aivan mielettömästi, näyttelyt, mätsärit ym. ei oo koskaan jännittäny noin hirveesti (rehellisesti sanottuna ei ollenkaan). Hui mahassa on perhosia vieläki ku ajattelen sitä. Mun jännitys näky koirassa ensimmäiset 3 liikettä. Meillä piti olla kaks 100 % varmaa liikettä mutta paikkamakuu yllätti mut täysin. Jätin koiran normaalisti ja sinne se jäi, mutta samantien ku ehdin kääntyä se ponkas pystyyn ja juoksi mun luo. Mua itteäni jännitti niin paljon, ettei koirakaan ilmeisesti tienny mitä tapahtuu ja tuntu myös että se oli helpottunu ku pääsi mun jalkoihin. Onneks kyseessä oli mölli ja sain viedä koiran takasi ja palkkailla sitä. Pikku hiljaa kokeen edetessä homma alko luistaa ja nyt voi jossitella että JOS paikkamakuu ois menny niinku yleensä oltais saatu ykköstulos. En oikeestaan edes usko, että kyse oli häiriöstä vaa ennemminki mun mielentilasta joka vaikutti koiraan.

Tässä tulokset:

Luoksepäästettävyys                               10
Paikkalla makaaminen                               0
Seuraaminen kytkettynä                            8
Seuraaminen taluttimetta                            7
Liikkeestä maahanmeno                            9
Luoksetulo                                              10
Seisominen seuraamisesta                         9
Estehyppy                                                9
Kokonaisvaikutus                                     9

Yhteensä                                               147 pistettä / "alo2"

Molemmat seuraamiset oli aivan kamalaa katottavaa, tosin se ei taaskaan videolta näyttäny niin pahalta ku miltä se tuntu. Liikkeestä maahanmenossa ja estehypyssä ennakoi perusasennon niistä yks piste pois, mutta hienosti pysähty seisomaan eikä hiipiny! Oon ylpee <3

Kaikenkaikkiaan oon tosi tyytyväinen ja nyt tiiän että ykköstulos on ihan mahollinen. Ilmotan D:n tammikuun kokeeseen 14.1. Varkauteen ja käyn siellä 6.12. vielä mölleilemässä niin halli tuntuu kohta jo lähes omalta :) Nyt kovaa treeniä seuraamisen ja mun oman asennon kanssa. ÄLÄ LAURA HYVÄ TUIJOTA KOIRAA VAAN KATSE ETEEN! Saatiin myös ensimmäinen pokaali ikinä koristamaan hyllyä, jossa on tähän asti ollu pelkkiä ruusukkeita, jee hyvä Detta <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti