torstai 29. maaliskuuta 2012

Agiryhmä

Heipparallaa, tänää on ollu kiireinen päivä! Koulusta melkein suoraan agilityyn ja nyt viimein oon kotona, väsyneenä mutta onnellisena. Kävin kouluun mennessä ostamassa Detalla treeniherkut, ostin jonkun kummallisen ämpärillisen, joita ei tartte pilkkoa, tosin en ollu varma innostuuko koira edes niistä. Olin täysin väärässä, D oli aivan innoissaan ku sai jotai muutaki ku lihapullia, nakkeja ja juustoa. Siitä on tullu ahne pieni possu, ennen ei kelvannu mikää. Treenikaverit oli muuten hyvin hilpeinä mun ämpäristä :D Samalla ostin Lullukalle ison luun ja ennen lähtöä täytin kongin, ettei se joutus olemaan täysin ilman tekemistä kotona.

Korkattiin tänää treeneissä muuri, joka oli Detalle ihan samanlainen hyppy kun kaikki muutkin. Tehtiin lopulta ehkä viiden esteen rataa, jossa oli osana niistopersjättö (toivottavasti käytän oikeeta termiä). Meni tosi hienosti ja olin ylpee D:stä ja siitä, että ehdin koiran matkaan, ohjasin selkeesti ja olin jopa aina oikeessa paikassa. Ehkä meistä tulee vielä joskus hyvä agikaksikko. Lopuks otettiin vielä kerran pussi, jota ei olla otettu varmaan sitte ekojen tai tokien treenejen. Ei koira siitä milläskää ollu, sukels vaa ja tuli innoissaan ulos.

Huomenna meen ypöyksin hallille treenailemaan tai onhan mulla seurana kaks karvasta kaveria.



 Tällä viikolla on treenattu paljon ja koirat onki ollu väsyneitä, mutta onnellisia :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti