perjantai 18. toukokuuta 2012

Tokoilua

Olin tänään tokoilemassa koirien kanssa ja molemmat oli kyllä hyviä, jäi kiva mieli treeneistä. Lunasta alkaa oikeesti kehkeytyä yhteiskuntakelponen ja hieno dobermanni. Sen kanssa on ilo liikkua paikasta toiseen ku ei tartte miettiä, että mitä se seuraavaks keksii. Detalla uutena juttuna tänään hyppynouto. En ajatellu sitä sen kummemmin, heitin vaa kapulan esteen yli ja annoin käskyn nouda. Koirahan nouti ja hyppäs molempiin suuntiin :D Palautti vielä hienosti sivulle, kummallista. Tehtiin ehkäpä 4-6 toistoa ja niiden aikana tajusin, että mun koira osaa hyppynoudon, eikä se oo kyllä lainkaan ohjaajan ansioita. Jotenki se vaan hoksas sen.

Ollaan saatu aikaan myös muutama hieno luoksetulon pysäytys, ja ennakointi on jääny ku en oo tehny enää toistoja. Muutama toisto läpijuoksulla ja yks kerta pysäytyksellä. Kaukot on kivalla mallilla myöski, tekniikka ei vois olla enempää mun mieleen, joskus neiti kuitenki koittaa huijata, eikä istu kunnolla, en oo kuitenkaa koskaa palkannu sellasesta. Musta tuntuu että D on koevalmis jo avoimeen. Nii ja 5 min piilopaikkamakuu tänään taas uudessa ympäristössä. Joka puolella oli treenikenttiä, joten saatiin myös hyvät häiriöt. 

Mulle soitettiin tänään Helsingin kokeesta, mutta päätin etten mee sinne. Haluun pitää koiraa muutaman päivän levossa ennen koetta ja mulle tuli puhelu ehkä puol tuntia sitte. On tässä kuitenki aikaa vielä vaikka kuinka. Olin muuten eilen kattomassa Ojangossa agikisoja ekaa kertaa elämässäni (epiksiä ei lasketa) ja sain taas agikipinän. Harmi ettei täällä saa agipaikkaa sitte millään.


Nyt meillä on viikko aikaa korjata mun ja D:n suhde ja sitte korkataan avoin, hui!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti